Συχνές ερωτήσεις

Σύντομες απαντήσεις σε βασικές απορίες και ερωτήσεις:

1. Πως μπορώ να ξέρω αν ένα προϊόν υπάρχει και είναι διαθέσιμο ;

Στο κατάστημα μας σε όλα τα προϊόντα, εάν δεν υπάρχει η λέξη «Εξαντλημένο» τότε μπορείς να το αγοράσεις!

2. Η τιμή που βλέπω είναι ίδια στο κατάστημα ;

Ναι οι τιμές μας είναι ίδιες είτε αγοράσεις ένα προιόν online, είτε το αγοράσεις στο χώρο μας.

3. Μπορώ να κάνω κράτηση από το τηλέφωνο ;

Ονομαστική κράτηση δε μπορείς να κάνεις. Μπορείς όμως να κάνεις παραγγελία για να δεσμεύσεις το προϊόν και να έρθεις να το παραλάβεις από το χώρο μας.

4. Μπορώ να σας παραγγείλω ένα προϊόν που είναι εξαντλημένο ;

Όχι δε μπορείς, ο λόγος είναι απλός, δε μπορούμε να δεσμευτούμε ότι το προϊόν αυτό θα υπάρξει σύντομα.

5. Έχω κάνει παραγγελία, πότε θα την παραλάβω ;

Αν έχεις κάνει τη παραγγελία έως τις 12:00 , Δευτέρα με Παρασκευή μπορεί να αποσταλεί ακόμη και την ίδια ημέρα (εξαρτάται από την περίοδο και τον φόρτο (Γιορτές κ.λπ.). Αν γίνει η παραγγελία από τις 12:00 και μετά θα αποσταλεί την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

6. Μπορώ να αλλάξω τη παραγγελία μου ;

Ναι σαφώς μπορείς, αρκεί να μας ενημερώσεις γρήγορα στο τηλέφωνο 2108812970 ή να μας στείλεις ένα email στο info@disoline.gr

7. Που βρίσκεται το προϊόν μου ; Το επείγομαι !

Όταν η παραγγελία σου γίνει «Προς Παράδοση» θα σου στείλουμε ένα email με τον αριθμό αποστολής.

Επίσης έχεις τη δυνατότητα να δεις τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σου εάν έχεις κάνει λογαριασμό.

8. Εκδίδεται τιμολόγιο ;

Ναι, για την έκδοση τιμολογίου θα χρειαστούμε το Α.Φ.Μ. της επιχείρησης καθώς τα υπόλοιπα στοιχεία της.

9. Βάζω τον αριθμό αποστολής αλλά δεν εμφανίζει τίποτα!

Ο αριθμός αποστολής ενεργοποιείται από τις Courier μετά τις 19:00. Εάν όμως την επόμενη ημέρα ακόμα εξακολουθεί να μην  εμφανίζει τίποτα, κάλεσε μας στο 2108812970.

10. Από που θα παραλάβω τη παραγγελία μου ;

Αποστολές που έχουν επιλεγεί να γίνουν μέσω Courier θα παραδωθούν από τον διανομέα στη πόρτα σας, αν δε σας βρει θα επικοινωνήσουν μαζί σας για άλλη ώρα παράδοσης, εκτός αν έχετε επιλέξει παραλαβή από το κατάστημα της Courier.

11. Τι ώρα θα μου φέρουν το πακέτο μου ;

Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας δίδεται η επιλογή ώρας παράδοσης. Βέβαια η επιχείρηση μας δε μπορεί να εγγυηθεί ότι η Courier θα το παραδώσει εκείνη την ώρα.

Το Σαββάτο και την Κυριακή δε γίνονται παραδόσεις εκτός από ειδικές εξαιρέσεις που γνωρίζει μόνο η Courier.

12. Ποιοί είναι οι χρόνοι Αποστολής και παράδοσης των παραγγελιών ;

Παραγγελίες μπορούν και γίνονται δεκτές όλες τις μέρες της εβδομάδας, οποιαδήποτε ώρα της μέρας αλλά η προετοιμασία της παραγγελίας και οι αποστολές γίνονται 8-4:30μμ καθημερινά εκτός από Σαββατοκύριακο.

Εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης 3-7 εργάσιμες ήμερες.

13. Έχω κατάστημα Καλλυντικών, μπορώ να προμηθευτώ τα προϊόντα σας ;

Για την παραγγελία στα προϊόντα χονδρικής, υπάρχει ελάχιστη αξία παραγγελίας η οποία καθορίζεται στα € 150 συν τα έξοδα αποστολής.

Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@disoline.gr ή στο 210 8812970 για να σας στείλουμε τον τιμοκατάλογο χονδρικής.

Αν οι παραπάνω απαντήσεις δεν σε ικανοποιούν επικοινωνείστε μαζί μας:

Κάλεσε μας στο

τηλέφωνο:

Στείλε μας

E-mail:

v

"Αγνή φροντίδα - με φυσικά, καθαρά και υγιή υλικά, χωρίς χημικά πρόσθετα-όπως ακριβώς τα προσφέρει η φύση! "

Επικοινωνία

Καζαντζάκη 7
Περιστέρι - 12136
Τ.: 210 8812970
E-mail: info@disoline.gr